0736895769

Over ons

Prima Clean is een servicegericht familiebedrijf waar de klant centraal staat.

 

Naar onze diensten

Ons verhaal

Naar volle tevredenheid van onze klanten zijn wij al jaren een betrouwbare partner in de schoonmaakbranche. Onze oprichter Kees van Zandvoort startte in 2006 met Prima Clean in ’s-Hertogenbosch. Zijn zoon Leroy kwam in 2009 in de zaak en nam in 2018 met zijn vrouw Madelon de zaak over. Vader Kees is nog steeds actief op de achtergrond en op de werkvloer aanwezig. In 2020 verhuisde Prima Clean naar Hedel, vanwaar we de regio’s ’s-Hertogenbosch, Eindhoven en de Bommelerwaard bestrijken.

Leroy van Zandvoort.

Eigenaar

“Het mooiste van mijn werk vind ik het persoonlijke contact met klanten. De gesprekken, de appjes, rondlopen op locatie, snel handelen, vragen oplossen. Het schoonmaakvak heb ik van jongs af aan meegekregen, het is echt leuk werk waar je mooie resultaten mee kunt behalen.
Voor onze klanten zetten we graag een stapje extra. Zo belde een VVE dat de gevel van het appartementengebouw was bespoten met graffiti. Die gevel is van natuursteen, dus we zijn diezelfde avond flink bezig geweest om het schoon te maken. We zeggen dan niet: ‘morgenvroeg bent u de eerste’.

We zijn een echt familiebedrijf en onze klanten hebben daar profijt van. De lijntjes zijn kort en alle medewerkers voelen zich betrokken bij het bedrijf. Die persoonlijke band vinden we belangrijk en dat komt de kwaliteit ten goede. Dat blijkt wel uit het feit dat we trouwe klanten hebben, sommige van het eerste uur.
Mijn ambitie? Prima Clean laten groeien en nóg meer het verschil maken voor onze klanten. We hebben ideeën genoeg.”

 

Madelon Meijer

Objectleidster

“Fijn dat je er weer bent, horen onze dames sinds de coronamaatregelen. Er is absoluut meer aandacht en waardering voor het belang van schoonmaak en hygiëne. Het wordt meer gezien.

Als objectleidster ben ik de contactpersoon voor alle klanten en begeleid ik de medewerkers. We hebben twee steady teams, zowel de dames als de heren. De onderlinge band is goed, de lijntjes zijn kort, iedereen is betrokken. Dat warme en persoonlijke hart stralen we uit naar de klanten. We zullen alles doen om vragen of problemen snel op te lossen. Dat horen we ook terug van onze opdrachtgevers.

Is er wateroverlast bij een klant? Dan zetten we de waterstofzuiger in de auto. Is een parkeerterrein onbruikbaar door de sneeuw? Dan houden we een schoonveegactie. We zijn altijd bereikbaar, hebben geen 9 tot 5 mentaliteit, wachten niet tot maandag en gooien desnoods planningen om.

Onze instelling is: hoe veranderen we een probleem in een oplossing? Mijn uitdaging is het om de zorgen van onze klanten weg te nemen. In de klantrelatie zijn vertrouwen, laagdrempelig contact en openheid heel belangrijk. Een goede samenwerking zorgt voor het beste resultaat.”

Kees van Zandvoort

Oprichter

“In 2006 heb ik in ’s-Hertogenbosch een klein schoonmaakbedrijf overgenomen en dat was de start van Prima Clean. Mijn beide zonen hebben in het bedrijf meegewerkt, de ene zoon heeft een andere weg gekozen en in 2018 is Leroy de eigenaar geworden. Zo hebben we samen het bedrijf uitgebouwd. Ik werk graag met hem samen, hij is gedreven en we hebben altijd goede zin. Eerlijkheid en klantvriendelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel. Meedenken met je klant wordt enorm gewaardeerd. Dat is onze kracht.

De overname door Leroy is een goede beslissing. Prima Clean is bij hem in goede handen. Hij heeft met Madelon een goede taakverdeling en ze timmeren samen goed aan de weg. Het is een gezond bedrijf dat nog steeds groeit. Ik word overal bij betrokken en geef een steuntje in de rug als het nodig is. Ik heb er het volste vertrouwen in.

Zelf ben ik af en toe op de werkvloer te vinden, het is goed om fysiek bezig te zijn. Ik begeleid jonge medewerkers en help bij specialistische schoonmaakwerkzaamheden. Ik zou niet anders willen.”

 

Ontmoet een aantal van onze mensen

Naomi Kerkhof

Naomi Kerkhof

Interieurverzorgster Trappenhallen

Naomi aan het woord

Ik ben blij dat ik van de winkel ben overgestapt naar schoonmaakwerk. Je bent onder de mensen, je leert elkaar kennen en bouwt zo een band op. Twee dagen begin ik rond 7.00 uur, de andere twee dagen om 8.00 of 9.00 uur. Ik maak kantoorpanden schoon en doe het trappenhal onderhoud in appartementengebouwen. In de werkschema’s staan de standaardtaken die ik moet doen. Soms zijn er andere dingen te doen of geeft de klant aan wat er die dag moet gebeuren. Ik ga met plezier naar mijn werk en ben altijd blij als de werkzaamheden weer gelukt zijn. Ik leer nog elke dag. Feedback neem ik ter harte en daar let ik dan op. Waar ik kan helpen doe ik dat, bijvoorbeeld als klanten vragen om iets extra te doen. Of als ik word gebeld om in te vallen voor een collega bij ziekte of vakantie. Het contact met de klanten is altijd goed en fijn. Ik vind het belangrijk dat zij tevreden zijn, want ik ben toch het visitekaartje van Prima Clean.”

Ramon Hoffmans

Ramon Hoffmans

Glazenwasser

Ramon aan het woord

“Je ziet meteen resultaat, dat is het mooie van mijn werk. De hele dag door ontmoet ik allerlei mensen. Dat zijn de contactpersonen van de projecten waar we werken en ook de gebruikers van de gebouwen. Je leert de mensen kennen en het is leuk om een praatje te maken. Meestal werk ik buiten, dat is vooral in de zomer fijn natuurlijk.

Wij werken op verschillende hoogtes en wassen zelfs één van de hoogste gebouwen van ’s-Hertogenbosch. Dit is echt een extra uitdaging voor mij en maakt het werk leuk en afwisselend. Op de hoge gebouwen zijn we altijd vastgelijnd met een valbeveiliging, in de gevelbak of op de balustrades. Ook werken wij met verreikers, daar overbruggen we tot wel 34 meter mee.

Elke ochtend gaan we naar de zaak, drinken een kop koffie en bespreken de planning. Grote projecten doen we met meerdere collega’s, soms werk ik alleen. Als de werkdag op zijn einde loopt hebben we even contact, of we elkaar kunnen helpen om de klus gedaan te krijgen. Dat doen we graag.”

Wendy Kerkhof-van der Donk

Wendy Kerkhof-van der Donk

Interieurverzorgster

Wendy aan het woord

“Elke ochtend om 5.00 uur gaat mijn wekker. Ik begin om 6.00 uur, dan ben ik vroeg klaar. Ik werk bij onderwijsinstellingen, kantoren en bedrijven. De toiletten doe ik iedere dag en verder bekijk ik wat er gedaan moet worden. Ik laat het pand graag schoon achter voor de mensen, zo heb ik eer van mijn werk. Dan hoor ik terug dat het zo lekker ruikt en schoon is. Fijn dat klanten tevreden zijn en waarderen dat je bent geweest.
Het logboek ligt er voor de klant en voor mij, zodat we zien wat er wanneer gedaan is. Als er extra vragen zijn, dan doen we dat in overleg. De klanten hebben vertrouwen in mij. Ik voel me verantwoordelijk voor Prima Clean, daarom probeer ik wat er wordt gevraagd zoveel mogelijk op te lossen. Dat vind ik klantgericht. Als je daarbij open en eerlijk blijft, krijg je dat terug.
Mijn collega’s zie ik bij teamvergaderingen, de barbecue en de kerstborrel. We vallen voor elkaar in, werken soms ook wel samen. Mijn dochter is ook een collega, dat gaat hartstikke goed.”

Bea de Fretes

Bea de Fretes

Office manager

Bart Hoeben

“Prima Clean is een flexibel, informeel en fris bedrijf dat volledig naar onze wensen onze kantoorruimte perfect schoonmaakt.”

BA Administratiekantoor, Geffen

Kim Versteeg

“PrimaClean is een prettig bedrijf met een betrokken en persoonlijke aanpak.”

Edugro, groothandel in speelgoed, Ammerzoden

Miranda Aarts,

“Wij zijn uitermate tevreden over Primaclean. Bent u op zoek naar een bedrijf dat staat voor hetgeen ze zeggen, dan ben je hier aan het goede adres. Ze werken ontzettend nauwkeurig, denken met je mee en zetten een stap extra waar nodig.”

Aarts Heftruck Service B.V., Velddriel

Sander Schmidt

“Erg tevreden over Prima Clean! Professionele en toch heel persoonlijke benadering. Controleren de kwaliteit goed en sturen bij waar nodig. Komen de afspraak na en alles staat er netjes bij.”

SES Group B.V., Rosmalen

 

Kim Bartels

“Wij zijn blij met jullie fijne en snelle communicatie en jullie werken oplossingsgericht, daarnaast zijn we ontzettend blij met Wendy, zij is altijd vriendelijk en professioneel.”

AtMetis Risk Management & Valuations, ‘s-Hertogenbosch

Neem direct contact op

Persoonlijk contact vinden wij erg belangrijk! Als u ons belt, krijgt u Madelon Meijer of Bea de Fretes aan de telefoon. Madelon en Bea handelen ook de verzoeken per mail af, binnen 1 werkdag krijgt u van ons een reactie..

Bel ons: (073) 689 57 69